Algemene informatie Marcuskerk

De Drieklank is de protestantse wijkgemeente voor de Haagse stadswijken Laak, Moerwijk en Valkenbos. De Marcuskerk is het gebouw dat bij onze gemeente hoort. De Drieklank is er voor iedereen, een open en gastvrije plek waar mensen elkaar kunnen ontmoeten. Samen zingen we, bidden we en luisteren we naar de bijbel.

Jongeren en ouderen komen wekelijks samen om God en elkaar te ontmoeten. In de kerkdienst zijn op het orgel psalmen en gezangen te horen, maar op de piano of door een band ook liederen uit de Evangelische Liedbundel en andere zangbundels. De Marcuskerk staat bewust en eigentijds in de gereformeerde traditie. Een ‘goede preek’ vinden we belangrijk. Iedereen is van harte welkom in de zondagse kerkdiensten en bij alle andere activiteiten.

> informatiefolder Marcuskerk

Gebouw
De Marcuskerk is rolstoeltoegankelijk, voorzien van een lift en een ringleiding en is geschikt voor het verblijf van mindervaliden. Er is een rolstoeltoilet aanwezig.

Predikant vanaf 16 september 2018: Jantine Veenhof.

Kerkomroep
De vieringen in de Marcuskerk worden gratis uitgezonden in geluid en beeld via de kerkomroep.
Ze zijn ook te bekijken via een livestream-verbinding: link naar livestream.

Activiteiten in Moerwijk
In Moerwijk is de pioniersplek ‘Geloven in Moerwijk' actief met een buurttuin, maaltijden en vieringen die passen bij de buurt. De Kinderwinkel, die één straat verderop ligt, organiseert activiteiten voor kinderen en tieners in de wijk. Zo wil de gemeente stem, handen en voeten aan het Evangelie geven.

Jan Luykenlaan 92
2533 JT Den Haag
Tel. 070 - 388 68 74​

Kerkdienst - Goede Vrijdag

vr 29 mrt 2024 om 19:30 uur

Bring & Share paasontbijt

zo 31 mrt 2024 om 08:30 uur

Kerkdienst - Pasen

zo 31 mrt 2024 om 10:00 uur

Bring & Share paasontbijt

Zondag 31 maart vindt het jaarlijkse paasontbijt plaats. Ontbijt je mee?

Veertigdagentijdkalender