Wijkblad/nieuwsbrief 'Drieklank'

Het wijkblad en de nieuwsbrief van De Drieklank heten 'Drieklank'. Drieklank komt maandelijks uit, behalve in juli en augustus. Via de nieuwsbrief verschijnen ook nieuwsflitsen met informatie die op dat moment actueel is.

De meeste leden van de wijkgemeente De Drieklank ontvangen de nieuwsbrief per e-mail. Voor de digitale nieuwsbrief gelden geen abonnementskosten, omdat deze wordt bekostigd uit vrijwillige bijdragen.

De leden zonder internet, ontvangen 'Drieklank' op papier. Een papieren abonnement kost €15,- per jaar. Het wijkblad wordt door gemeenteleden rondgebracht en vindt u zonder postzegel in de brievenbus. Krijgt u het blad via de post thuisbezorgd, dan bedragen de kosten €35,- (incl. porto) per jaar.

U kunt het abonnementsgeld overmaken door het bedrag te storen op rekeningnummer NL64 INGB 0000 2565 00 t.n.v. Protestante wijkgemeente Marcuskerk, o.v.v. Wijkblad 2023.

kunt een abonnement opvragen bij Hans van Gestel (T 070 – 393 53 37).

Kopij voor de 'Drieklank' graag inleveren voor de 20e van de maand bij Ingrid Blok.

Bent u lid van de wijkgemeente en ontvangt u de digitale nieuwsbrief nog niet? Stuur dan een mail naar nieuwsbrief@pg-dedrieklank.nl.

Als abonnee van het wijkblad krijgt u ook de gedrukte versie van het maandblad Kerk in Den Haag, met informatie over interkerkelijk Den Haag. Op de webversie van Kerk in Den Haag staat o.a. een agenda met kerkelijke activiteiten in Den Haag en omstreken.

zo 28 apr 2024 om 10:00 uur

Pizza-avond