donderdag 28 september 2023

20:00 uur  - 21:30 uur
Locatie:
 Marcuskerk, Jan Luykenlaan 92, Den Haag

Wat zou er avontuurlijker zijn dan het ouderschap? Gewoon ergens aan beginnen zonder handleiding met alleen je eigen opvoeding als basis. In die basis heb je misschien iets van God, de bijbel en de kerk meegekregen. Nu sta jij voor de keuze wat je je kinderen meegeeft. Je vraagt je af wat je zelf eigenlijk gelooft. Je ziet jezelf dingen doen, je hoort jezelf dingen uitleggen waarvan je voelt dat het niet meer klopt. Of soms juist ook wel.

Wat is dat? Waar en wanneer wordt die snaar in jezelf geraakt? De snaar die je doet verwonderen. Eigenlijk zoals je kinderen dat doen. Over de kleinste dingen. Kun je dat wat je ooit zelf meekreeg - in welke vorm en met welke inhoud dat ook is geweest - weer open en vrij tegemoet treden? En je daar over verwonderen, juist weer samen met je kinderen?

Dyanti Deira en Annelies Rebel nodigen je namens Stek Den Haag uit om in drie avonden die snaar in jezelf te vinden. Om je opnieuw te verwonderen over verhalen die je misschien al kent, maar nog nooit op deze manier hebt beleefd. We doen deze avonden op de manier van Godly Play. Dat betekent verwondering, geen goede of foute antwoorden, op reis zijn met elkaar, je eigen proces dat centraal staat, reflectie, creativiteit en … vieren! We sluiten altijd af met een borrel.

28 september 2023:20:00 - 21.30
16 november 2023: 20:00 - 21.30
14 decemberr 2023:20:00 - 21.30

Welkom om tijdens de avontuurlijke reis die ouderschap toch al is, even deze oases op te zoeken.