04 sep 2020

Update Leven in Laak

4 september 2020

De zomervakantie loopt ten einde en dat betekent dat we binnenkort met een nieuw seizoen starten. Enkele weken geleden hebben we de zomerperiode vrolijk ingeluid met een viering in het park. Nu de mogelijkheden om elkaar binnen op te zoeken beperkt zijn, is het heerlijk om in de openlucht te eten, te praten en (zachtjes) te zingen. Het sluitstuk van het afgelopen seizoen was de onthulling van een schilderij. Om in tijden van lockdown de pinkstervreugde toch door de wijk te laten rondgaan, hebben we een groot doek als een lopend vuurtje langs alle betrokkenen laten gaan. Samen hebben we zo met onze kwasten uiting gegeven aan onze liefde voor God en Laak. Het is een mooi kunstwerk geworden!

In het nieuwe seizoen gaan we weer van start met bijbelstudies, nu met een nieuwe methode. Wij verheugen ons in elk geval al op de Top2000-avond in het late najaar, waarbij we kunnen praten over popmuziek die ons raakt of iets te zeggen heeft. Onze favorieten: U2 en Johnny Cash!
Het wordt sowieso een muzikaal najaar, want in het tweede weekend van september doen we mee met de buurtcamping Laakkwartier, waar wij de muziek bij het kampvuur verzorgen. Hopelijk levert het weer mooie nieuwe contacten op!

We wensen u allen het beste toe en graag tot ziens.

Hartelijke groet namens Leven in Laak, Jochem en Femke Wouda

zo 28 apr 2024 om 10:00 uur