31 jan 2020

Update Kinderwinkel

Allereerst nog alle goeds voor dit nieuwe jaar, dat al eventjes is begonnen. We hopen dat 2020 voor u goed begonnen is, en zich ook goed zal voortzetten!

In de Kinderwinkel ging het nieuwe jaar goed van start:

Nieuwe kinderwerker
Per 1 maart 2020 zal Monique Djizani, bij velen van u wel bekend, als kinderwerker aan de slag gaan in de Kinderwinkel. Ze zal er zijn voor de activiteiten voor kinderen t/m 10 jaar en hun ouders, en heeft erg veel zin om aan de slag te gaan.
We zijn erg blij dat Monique onze collega wordt en wensen haar ook vanaf deze plek een mooie periode toe in de Kinderwinkel.

De feestdagen…
…liggen alweer eventjes achter ons, maar we kijken terug op een heerlijke decembermaand! Met een mooi Sinterklaasfeest voor ruim 60 kinderen, Sinterklaas bij de ouder-kind ochtend, het kerstdiner in het tienerrestaurant, kerst bij Godly Play en een groot(s) kerstfeest in samenwerking met de Marcuskerk en Geloven in Moerwijk, was het een drukke maar fantastische feestperiode. We hebben genoten van lekker eten, gezelligheid, cadeautjes en heel veel blije gezichten.
Jubileum Kinderwinkel 25 jaar!
De feeststemming blijft nog wel even hangen dit jaar, want dit jaar bestaat de Kinderwinkel alweer 25 jaar!!! Op verschillende momenten dit jaar zal het jubileum gevierd worden en daar zullen we u en jou ook zeker bij betrekken. Houdt onze website, de kerkbladen, Facebook en de jubileumgeruchten goed in de gaten, dan mist u niets! ;-)

Tienerrestaurant
Het tienerrestaurant is ook dit jaar weer gezellig van start gegaan. We merken vaker in januari dat het wat rustig is na alle feestdagen, maar willen u van harte uitnodigen om op donderdag aan te schuiven in het Tienerrestaurant, want: zonder gasten geen restaurant!
  • Elke donderdag vanaf 17:30 geopend.
  • Voor € 5,00 een héérlijk 3 gangen menu.
  • Reserveren graag uiterlijk de dinsdag van tevoren.
We zien u graag in het Tienerrestaurant!

Hartelijke groet uit de Kinderwinkel, Marijke Beker

Tienerrestaurant Kinderwinkel