vrijdag 20 januari 2023

19:30 uur  - 21:00 uur
Locatie:
 Marcuskerk, Jan Luykenlaan 92, Den Haag

Doe je (weer) mee met Sirkelslag KIDS? Het wordt alweer het zesde jaar dat onze kerk meedoet! Sirkelslag KIDS is een spannende, interactieve wedstrijd tussen jeugdgroepen van kerken uit heel Nederland.  Dit jaar is het thema ‘Aan tafel!’. Wie nodig je eigenlijk allemaal uit aan tafel? Ook mensen die je misschien niet goed kent? Ontdek hoe je samen met elkaar een mooi feest kan vieren door diverse spannende en uitdagende spellen te spelen.

Wanneer: vrijdag 20 januari 19.15 – 21.00
Waar: Marcuskerk
Opgeven: via marleen_vree@hotmail.com of 06-14858075 (uiterlijk 13 januari i.v.m. voorbereidingen)

Wil je meer weten, vraag aan John, Duuk, Oscar, Niek of Eline hoe leuk het vorige keer was!

Foto’s en film
We vinden het leuk om een foto of filmpje te maken. Hiervoor hebben we toestemming nodig om dit beeldmateriaal te gebruiken en te delen met jullie en de nieuwsbrief en/of de beamer in de kerk (dan is het ook te zien via kerkomroep op internet). Geef je bij het opgeven gelijk door of je toestemming geeft voor gebruik van beeldmateriaal van jouw kind bij Sirkelslag voor publicatie?

Dieet
Als je kind een dieet heeft, wil je dan zelf iets lekkers meenemen voor in de pauze (er is naturel chips)? Zo loop je niet het risico dat er misschien iets verkeerds gegeten wordt.

Hartelijke groet,
Marjon en Marleen