dinsdag 13 december 2022

Inloop vanaf 15:30 uur  - 20:00 uur
Locatie:
 Marcuskerk, Jan Luykenlaan 92, Den Haag

De wijkdiaconie organiseert dinsdag 13 december a.s. voor alle oudere gemeenteleden een viering in de kerkzaal van de Marcuskerk. Vanaf 15.30 uur is er een inloop (met koffie of thee) en om 16.00 uur begint de kerstviering. Thema van deze viering is Verlangen. De viering zal maximaal 1 uur duren. Daarna gaan we met elkaar dineren. Uiterlijk 20.00 uur ronden we het diner af.

Het is erg fijn als u zelf voor vervoer, bijv. via de wijkbus, kunt zorgen. Lukt dat echt niet, en u heeft dat op het aanmeldformulier aangegeven, dan nemen we contact met u op om te bezien wat er mogelijk is.

U kunt zich nog aanmelden tot 4 december a.s bij Ingrid Blok, email ingrid.blok@telfort.nl (adres: Marcuskerk, Jan Luykenlaan 92, 2533 JT Den Haag).