zondag 22 januari 2023

Locatie:
 Marcuskerk, Jan Luykenlaan 92, Den Haag

Voorganger: ds. Jantine Veenhof

Op zondagochtend 22 januari zullen de tieners samen met dominee Jantine de kerkdienst leiden. Na de kerkdienst organiseren we een escaperoom (6 tegelijk zelfs: het team dat het eerst ontsnapt wint). Tieners uit de Nebokerk, de Morgensterkerk, de Kinderwinkel en andere protestantse kerken in Den Haag zullen ook uitgenodigd worden. Nadere informatie zal volgen.

Online kijken
De diensten die in de Marcuskerk gehouden worden, zijn online te volgen via Kerkomroep Marcuskerk (later terugkijken kan ook via deze link).

Collectes
1. Kerk in Actie

> Link voor betaling 1e collecte: www.pg-dedrieklank.nl/giftdiaconie-marcuskerk
2. Eigen wijkgemeente: energiekosten Marcuskerk
> Link voor betaling 2e collecte: www.pg-dedrieklank.nl/gift-marcuskerk

Toelichting eerste collecte
De Paardenberg is al 30 jaar als buurt-en-kerkhuis gevestigd in de Julianakerk, gelegen in de wijk Transvaal, een wijk waar mensen uit de hele de wereld wonen. Om hen te bereiken gaan we nu ook zelf de wijk in met een bakfiets met koffie en thee. Zo maken we contact met mensen en hopen we de drempel te verlagen voor het vragen om hulp of het deelnemen aan een activiteit. Deze activiteiten zijn o.a. Nederlandse les, fietsles, koffie-inloop en maaltijden.