Jeugd en jongeren

Vuurvliegjes (0-3 jaar)
Elke zondag staat een team van vrijwilligers klaar om de baby’s en jonge kinderen van de kerkgangers op te vangen en te verzorgen. In een ruimte waar speelgoed aanwezig is, worden deze kinderen vermaakt.

Contactpersoon: Alice van Mourik, T 070 – 308 03 75

Spoorzoekers (4-10 jaar)
Nadat de kinderen zondagmorgen in de kerkzaal met de gemeente begonnen zijn en een kind van de Spoorzoekers de kaarsen heeft aangestoken, is er een kindermoment dat speciaal bedoeld is voor kinderen van 4-10 jaar. Door middel van een aansprekend voorbeeld, spel of oefening wordt een bijbelverhaal begrijpelijk gemaakt voor deze kinderen. Daarna gaan de kinderen naar hun eigen ruimte, waar zij bidden, zingen, een kringgesprek voeren, een bijbelverhaal horen en knutselen. Voor de zegen komen zij weer naar de kerkzaal. Kijk op www.kindopzondag.nl voor de thema’s die aan de orde zijn.

Contactpersoon: Bram Maljaars

Discovery (vanaf 11 jaar)
Samen met de kinderen van de Spoorzoekers verlaten de jongeren van Discovery op zondagmorgen de kerkzaal. Ook zij gaan naar hun eigen ruimte, waar zij met elkaar doorpraten over een thema of een verwerking doen.

Contactpersoon: Catharine van Egmond

Tienerrestaurant Kinderwinkel

do 28 mrt 2024 om 18:00 uur

Kerkdienst - Witte Donderdag

do 28 mrt 2024 om 19:30 uur

Kerkdienst - Goede Vrijdag

vr 29 mrt 2024 om 19:30 uur

Bring & Share paasontbijt

Zondag 31 maart vindt het jaarlijkse paasontbijt plaats. Ontbijt je mee?

Veertigdagentijdkalender