19 mrt 2020

Help voedselbank Moerwijk

19 maart 2020

De eerste week van de voedselbankactie zit er op, het resultaat is mooi. Afgelopen donderdag konden we iedereen een voedselbon van de voedselbank geven en daarboven op een extra bon die we vanuit onze actie bekostigd hebben. Het was geweldig om zo snel zo’n mooi resultaat neer te kunnen zetten en we willen daarom iedereen die een bijdrage geleverd heeft hier hartelijk voor bedanken namens de Moerwijkers.

Ook komende weken zullen de mensen die van de voedselbank afhankelijk zijn, niet kunnen rekenen op hun normale pakket met etenswaren. Vanuit de voedselbank Haaglanden krijgen zij een bon van 15 euro om zelf eten te kopen. Graag vullen wij dit met onze actie komende weken ook aan voor de mensen in Moerwijk. Ook omdat in de supermarkten lang niet alle producten aanwezig zijn en producten daardoor soms alleen in een wat duurdere variant beschikbaar zijn, denken wij dat een extra steuntje in de rug op zijn plaats is. Daarom willen we doorgaan met onze actie zo lang er geen voedselpakket zijn. Laten we met elkaar voor het broodnodige extraatje zorgen.

Voor komende week zijn we alweer goed op weg, we hebben nog 900 euro nodig, helpt u (weer) mee! Doneer dan eenvoudig en veilig via deze link: https://bunq.me/CoronahulpGiM
Of door uw gift via uw eigen bank over te maken naar NL 18 BUNQ 203 572 02 14 tnv Stichting Pionieren in Moerwijk onder vermelding van ‘Donatie Voedselbank Moerwijk’

Het geld komt op een speciale rekening van onze Steunstichting Pionieren in Moerwijk en zal gebruikt worden voor de Voedselhulp in Moerwijk. Stichting Pionieren in Moerwijk geeft een ANBI status en giften zijn daarom aftrekbaar.

Heb je vragen of juist een aanbieding?
Neem dan contact op met:
Bettelies: Bel, sms of Whatsapp 06 24 86 16 71 of stuur een mail naar pastor@geloveninmoerwijk.nl
Neo       : Bel, sms of Whatsapp 06 34 196 796 of stuur een mail naar neo@moerwijkcooperatie.nl
Henny   : Bel, sms of Whatsapp 06 43 18 49 86 of stuur een mail naar hennyvandermost@gmail.com

Tienerrestaurant Kinderwinkel

do 28 mrt 2024 om 18:00 uur

Kerkdienst - Witte Donderdag

do 28 mrt 2024 om 19:30 uur

Kerkdienst - Goede Vrijdag

vr 29 mrt 2024 om 19:30 uur

Bring & Share paasontbijt

Zondag 31 maart vindt het jaarlijkse paasontbijt plaats. Ontbijt je mee?

Veertigdagentijdkalender