26 nov 2020

Geef voor je kerk!

26 november 2020

Begin dit jaar zijn alle leden van onze wijkgemeente benaderd voor het leveren van hun financiële bijdrage aan de kerk. Zonder jouw bijdrage kan het werk in De Drieklank niet doorgaan. Steun aan de kerk in de vorm van geld is net zo belangrijk als gebed en vrijwilligerswerk, zeker nu er vanwege de coronatijd minder inkomsten zijn uit collecten en verhuur van ons gebouw.
  • Ben je (nog) geen lid van onze wijkgemeente of ben je later in het jaar lid geworden? Maak dan de bijdrage die je kunt missen over naar rekening
    NL10 INGB 0000 4120 90 t.n.v. PGG Marcuskerk (vierplek Marcuskerk) of
    NL80 INBG 0000 190640 t.n.v. Kerk in Laak (vierplek Kerk in Laak).
  • Heb je wel een bijdrage toegezegd, maar het geld nog niet overgeboekt? Heb je een gift gedaan, maar kun je meer missen? Ben je lid van de wijkgemeente, maar heb je nog geen toezegging en financiële bijdrage gedaan? Draag dan bij! Informatie over manieren waarop dit kan, staat op www.pg-dedrieklank.nl/bijdragen.
Financiële acties per e-mail
Tijdens de actie Kerkbalans 2020 is de mogelijkheid geboden om berichten voor komende financiële acties niet op papier, maar per e-mail te krijgen. Van deze mogelijkheid is beperkt gebruik gemaakt, terwijl e-mail een aantal voordelen heeft. Zo besparen we er druk- en verzendkosten mee en krijg je de berichten per e-mail sneller dan per post. Wil je berichten over financiële acties van de kerk alsnog per e-mail ontvangen? Of heb je andere vragen en opmerkingen over de financiële kant van kerk-zijn? Stuur dan een e-mail naar bram@pg-dedrieklank.nl.

Met vriendelijke groet, namens de andere kerkrentmeesters,
Lilian Mol en Bram Maljaars