vrijdag 24 november 2023

19:30 uur
Locatie:
 Marcuskerk, Jan Luykenlaan 92, Den Haag

Tijdens de filmkring bekijken en bespreken we gezamenlijk een film. Dit leidt vaak tot mooie en soms persoonlijke gesprekken over geloof, samenleving en ethiek. Iedereen van binnen of buiten de wijkgemeente is van harte welkom.

Vrijdag 24 november gaan we kijken naar "Cinema Paradiso". De film gaat over een beroemde regisseur keert voor het eerst sinds 30 jaar terug naar zijn dorpje op Sicilië. Hij denkt terug aan zijn jeugd die hij doorbracht in de Paradiso bioscoop waar de projectionist Alfredo hem de liefde voor de film bijbracht. Hij wordt ook herinnerd aan zijn jeugdliefde Elena, die hij in de steek moest laten toen hij naar Rome vertrok.

De film begint om 20:00 in de tuinzaal van de kerk, inloop vanaf 19:30.

Iedereen is van harte welkom en aanmelden is niet nodig. Contactpersoon: Manoah van der Velde