07 dec 2018

Nieuws uit de Kinderwinkel

In november hebben we afscheid genomen van (juf) Petra. Met een feestje op 13 november waarbij collega’s, vrijwilligers, wijkpartners en anderen aanwezig waren hebben we stilgestaan bij de mooie jaren die Petra gehad heeft in de Kinderwinkel.

Petra, ook vanaf hier nogmaals bedankt voor al je inzet, liefde en betrokkenheid voor de kinderen uit Moerwijk!

We hebben een hele leuke maand gehad in november bij Culinair Moerwijk, elke avond zat het restaurant vol, en hebben we heerlijk gegeten! Koks, dankjewel!

December-feestmaand
De winter is begonnen! Dat betekent Sinterklaascadeautjes en feest in de Kinderwinkel, ook rondom kerst! Kinderen hebben hun schoen gezet, en bij alle activiteiten is er een klein cadeautje of iets lekkers.
Op zaterdag 15 december is er weer Godly Play rondom het kerstverhaal. Alle kinderen van 4 t/m 10 jaar oud mogen naar de Kinderwinkel komen. We beginnen om 16:30, om 18:15 gaan we na een lekkere maaltijd weer naar huis!

In de kerstvakantie hebben we ook een aantal activiteiten, op donderdag 3 januari een inloop én een leuke film in de middag!

Voor in de agenda
Op donderdag 13 december is het kerstdiner in de Kinderwinkel, schrijf het alvast in uw agenda en meld u aan!
Voor € 7,50 geniet u van een 4-gangen menu gemaakt en geserveerd door de tieners uit Moerwijk.

Op woensdag 19 december zijn er de schoolkerkvieringen, om 9 uur, 10 uur en 11 uur. Van harte welkom om mee te vieren met de kinderen van de P. Oosterleeschool!

We wensen jullie allemaal een hele fijne decembermaand, gezegende feestdagen en alvast een heel mooi en gezond 2019!

Vriendelijke groet,
Marijke en Maaike