zondag 12 november 2023

Tijdstip:
Locatie:
 Marcuskerk, Jan Luykenlaan 92, Den Haag

We nodigen je van harte uit voor een gemeentegesprek met Bring&Share lunch op zondag 12 november aansluitend aan de kerkdienst. We willen in groepen met elkaar lunchen en door middel van een vragenspel met elkaar in gesprek gaan over het onderwerp ‘Veilig kerk-zijn’. Eén van de vertrouwenspersonen van de PGG zal deze morgen aanwezig zijn om zichzelf voor te stellen en iets over zijn werk te vertellen. De Bring&Share lunch is voor iedereen toegankelijk, ook als je niets meeneemt ben je welkom. Als je wel iets mee wilt nemen, dan is dat ontzettend fijn, maar denk niet te moeilijk. Een zak krentenbollen, een net mandarijnen, snackgroenten, gesmeerde boterhammen. Het hoeft zeker niet hoog culinair te zijn wat je meeneemt!