Algemene informatie Kerk in Laak

Kerk in Laak is de vierplek van de protestantse wijkgemeente De Drieklank in het Haagse stadsdeel Laak. Vanuit buurt- en kerkhuis De Oase vormen we een christelijke gemeenschap die in en voor de buurt aanwezig is. Er is ruimte voor ontmoeting, een plek om je vragen met anderen te delen. Iedereen is welkom in onze kerkdiensten of bij andere activiteiten.

Gebouw
In De Oase is een ringleiding voor slechthorenden. Het gebouw is rolstoeltoegankelijk en er is een gehandicaptentoilet aanwezig.
Van 18.00 - 24.00 uur is er betaald parkeren.

Predikant vanaf 16 september 2018: Jantine Veenhof.

Kerkomroep
De vieringen van Kerk in Laak worden gratis uitgezonden (alleen geluid) via Kerkomroep.nl.

Activiteiten in Laak
In buurt- en kerkhuis De Oase zijn allerlei activiteiten voor mensen in Spoorwijk-Laak, met bijzondere aandacht voor mensen die wat hulp kunnen gebruiken. Zo is er een raad-en daadbalie, een voedselbank en een buurtbibliotheek. Verder zijn er activiteiten voor ouders en kinderen en is er het project Kariboe Bibi, voor Afrikaanse vrouwen en kinderen. Sinds 2012 huist ook de protestantse wijkgemeente Laak onder de noemer ‘Kerk in Laak’ in De Oase. Het buurt-en-kerkhuis is een locatie van STEK (stichting voor Stad en Kerk). Zie ook www.deoasedenhaag.nl.
In Laak is de pioniersplek 'Leven in Laak' actief.

Buurt– en kerkhuis De Oase
Van Meursstraat 1
2524 XN Den Haag
tel. 070-318 1690

Tienerrestaurant Kinderwinkel

do 28 mrt 2024 om 18:00 uur

Kerkdienst - Witte Donderdag

do 28 mrt 2024 om 19:30 uur

Kerkdienst - Goede Vrijdag

vr 29 mrt 2024 om 19:30 uur

Bring & Share paasontbijt

Zondag 31 maart vindt het jaarlijkse paasontbijt plaats. Ontbijt je mee?

Veertigdagentijdkalender