dinsdag 21 maart 2023

15:30 uur
Locatie:
 Marcuskerk, Jan Luykenlaan 92, Den Haag

We zijn op weg naar Pasen. Een goede gelegenheid om hier samen in op te trekken. Daarom organiseert de wijkdiaconie voor alle oudere gemeenteleden een viering met aansluitend een maaltijd.

De viering is dinsdag 21 maart a.s.. Vanaf 15.30 uur is er een inloop (met koffie of thee) en om 16.00 uur begint de viering. Deze zal een klein uur duren. Daarna gaan we met elkaar dineren. Uiterlijk 20.00 uur ronden we het diner af.

Het is erg fijn als u zelf voor vervoer, bijv. via de wijkbus, kunt zorgen. Lukt dat echt niet, en u heeft dat op het aanmeldformulier aangegeven, dan nemen we contact met u op om te bezien wat er mogelijk is.

U kunt zich aanmelden voor 14 maart bij Ingrid Blok: email ingrid.blok@telfort.nl (adres: Marcuskerk, Jan Luykenlaan 92, 2533 JT Den Haag).