24 okt 2022

Update Kinderwinkel

24 oktober 2022

Daar zijn we weer met nieuws uit de Kinderwinkel. Dit keer vertellen we u het een en ander over de herfstvakantie, Culinair Moerwijk en het tienerrestaurant.

Herfstvakantie
In de herfstvakantie bieden we een vakantieprogramma aan. Op maandag gaan we met de kinderen van de kinderinloop (4 t/m 7 jaar) naar de film. Op dinsdag gaan we met de jongens en meiden van de jongens- en meidenclub (7 t/m 10 jaar) naar het theater. En op donderdag gaan we samen met de tieners (10 t/m 16 jaar) schaatsen. Ook gaat de ouderkind-ochtend op donderdag deze vakantie door.

Culinair Moerwijk
Zoals elk jaar staat de maand november ook dit jaar weer in het teken van Culinair Moerwijk. Ons tienerrestaurant wordt deze maand omgetoverd tot een heuse culinaire ervaring. Welke culinaire keukens langs zullen komen blijft nog even een verrassing, maar dat er lekkere gerechten op het menu zullen staan staat vast. Reserveren kan zoals gewoonlijk tot dinsdagavond 17.00 uur door te bellen of te appen naar Niels op 06 45113686.

Tienerrestaurant
Naast dat we u graag tijdens Culinair Moerwijk willen zien in het tiener-restaurant, willen we ook graag benoemen dat u ook daarna van harte welkom bent in ons reguliere tienerrestaurant (op donderdagen). Dus heeft u iets te vieren, een (kerk)vergadering 's avonds of bent u op zoek naar een gezellig en smakelijk uitje: schroom dan niet en reserveer in ons restaurant! Daarnaast is het leuk om te melden dat we inmiddels 5 verschillende koks hebben die in 3 teams koken. U kunt dus wat nieuwe gezichten verwachten tijdens uw komst.

Kom(t) u/jij helpen bij de jongensclub?
Voor de jongensclub op woensdag (13.00 - 14.00 uur) is Monique op zoek naar iemand die haar (eens in de zoveel tijd) kan helpen bij de jongensclub. Ze zoekt iemand die op de woensdagmiddag samen met haar aanwezig kan zijn en de jongens kan enthousiasmeren en motiveren om lekker mee te sporten. Met je aanwezigheid zorg je er namelijk voor dat de jongensclub door kan gaan en de jongens een leuke tijd hebben. Bij interesse hoort Monique (of Niels) dat graag.

Een groet vanuit de Kinderwinkel,
Monique en Niels