27 feb 2022

Update Kinderwinkel

27 februari 2022

Laten we voor de verandering eerst eens vooruit kijken.
Met alle versoepelingen in het vooruitzicht, hopen we het tienerrestaurant binnenkort weer te kunnen openen. Met dank aan jullie hebben we nog een hele stapel dinerbonnen waar we de komende tijd een bestemming voor hopen te vinden. Dit willen we onder andere doen door de ouders van onze kokende tieners uit te nodigen om te gast te zijn in ons restaurant. Daarnaast hopen we u uiteraard ook weer snel te kunnen verwelkomen. Hoe en wanneer hoort u nog van ons!

Op moment van schrijven zijn we bezig met het uitdenken van de activiteiten voor de voorjaarsvakantie. We hopen onze kinderen en tieners opnieuw een mooi programma aan te bieden met wisselende activiteiten. Er doen zelfs geluiden de ronde dat juf Monique een slaapfeestje gaat organiseren met de meiden van de meidenclub en dat de tieners eindelijk hun langverwachte speurtocht zullen gaan lopen.

Dan is het nu toch echt tijd om terug te kijken op de afgelopen maand
Afgelopen maand zijn de muzieklessen weer gestart met drie verschillende bandjes. Wat betekent dat al onze reguliere activiteiten weer draaien. Helaas merken we wel dat het aantal kinderen en tieners (onder andere door corona) dat aanwezig is tijdens onze activiteiten lager ligt dan normaal. We hopen dan ook dat het aantal aanwezige kinderen en tieners tijdens onze activiteiten, door een afname van de besmettingen, snel weer omhoog gaat. Mocht u dit mee willen nemen in uw gebeden, graag.

Dan nog even dit
Onze kinderen en tieners zijn nog steeds hard op zoek naar vrijwilligers met wie ze kunnen koken, eten, spelen, knutselen, sporten en een leuke tijd kunnen beleven. Met name bij de kinderinloop, jongens- en meiden-club en tienerinloop zijn nog vrijwilligers nodig. Nu kunnen we ons zomaar voorstellen dat je iemand bent of kent die het wel ziet zitten om vrijwilliger te worden tijdens een van deze activiteiten. In dat geval horen we graag van je!

Tot slot willen we benadrukken dat we dankbaar zijn voor de verbondenheid die we – op allerlei verschillende manieren – met jullie hebben en trots zijn op het feit dat we samen Moerwijk een stukje mooier maken. Dank daarvoor!

Met enthousiaste groet vanuit de Kinderwinkel,
Ook namens Monique,
Niels