01 feb 2024

Update Kinderwinkel

We zijn op zoek naar vrijwilligers voor het (zomer)kamp!
Ook dit jaar gaan we met onze kinderen en tieners op kamp, namelijk van 15 t/m 19 juli. Net als voorgaande jaren laten we de stad achter ons en zoeken we een bosrijk gebied op om daar verschillende dag-, avond-, nacht en bosspellen te doen en het plaatselijke zwembad op te zoeken. Om al deze activiteiten mogelijk te maken zijn we op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om hier hun steentje in bij te dragen door mee te gaan als groepsleiding. Als groepsleiding begeleidt je een groepje van zo’n 5 kinderen in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar tijdens de verschillende activiteiten en zorg je ervoor dat we elk kind de aandacht en liefde kunnen geven die het verdient. Uiteraard krijg je er week vol ervaringen, leuke activiteiten en gezelligheid voor terug. Mocht je je willen opgeven en/of vragen hebben, dan mag je contact opnemen met Niels (06 451 136 86).

Tienerrestaurant
In februari starten we met nieuwe groepjes in het tienerrestaurant. Komende maanden kunt u dan ook weer kennis maken met een aantal nieuwe tieners. Daarnaast staan er de komende paar maanden ook een paar speciale avonden op het programma. Op sommige avonden zullen de tieners geholpen worden door wat eenmalige koks. Reserveren voor het tienerrestaurant kan nog steeds. Graag voor dinsdagmiddag 17.00u door te bellen/appen naar 06 451 136 86.

Kerstwandeling en kerstkoor
Afgelopen kerstavond hebben zo’n 50 mensen deelgenomen aan de kerstwandeling door de wijk. En na een aantal weken gerepeteerd te hebben heeft het kerstkoortje – helaas zonder begeleiding van (juf) Monique – opgetreden in zowel de kerstnachtdienst als het verzorgingstehuis op dinsdag. We kijken dus terug op een leuke kersttijd.

Hartelijke groet uit de Kinderwinkel,
ook namens Monique, Niels