02 okt 2020

Update Kinderwinkel

1 oktober 2020

Startweek groot succes!
Zoals we vorige maand schreven, hebben we de startweek achter de rug. Een succesvolle week, waarin we 3 dagen konden vullen met in de ochtend Goldy Play en in de middagen het circus van Circaso. Ongekend en onbekend talent kwam naar boven drijven in de circuslessen! Elke dag wisten zo’n 35-40 kinderen de weg naar de Kinderwinkel te vinden. Op zaterdag, bij het startfeest, mochten we zelfs 80 kinderen begroeten!

Een goed begin…
Per 1 september draaien we – voor zover mogelijk binnen de maatregelen rondom corona – weer ons vaste weekprogramma! De meeste activiteiten zijn weer van start, en na zo’n drukbezochte startweek weten ook alle kinderen en tieners de Kinderwinkel weer te vinden. Dus het geldt in dit geval écht: een goed begin is het halve werk!
Ook alle kinderen en tieners uit de Marcuskerk zijn van harte welkom bij onze activiteiten!

Tienerrestaurant 2.0
We zijn helaas nog niet gestart met het Tienerrestaurant, maar we zijn druk bezig om te heropenen! Maar dan wel op een andere, verantwoorde manier, namelijk als afhaalrestaurant! De maaltijden worden voor de vertrouwde prijs van € 5,00 door de tieners uit Moerwijk klaargemaakt en voor u klaargezet, als u maar reserveert! We hopen per 1 oktober te starten met deze manier van restaurant-zijn, maar weten nog niet zeker of dat ook gaat lukken. Houdt indien mogelijk de Facebookpagina en onze website www.kinderwinkeldenhaag.nl in de gaten, of bel ons op 070 318 16 80.
Heeft u interesse, om zodra dat kan, één of meerdere maaltijden af te halen, laat het ons dan uiterlijk de dinsdag van tevoren weten op 070 318 16 80 of mail naar mbeker@stekdenhaag.nl en geef uw naam en het aantal maaltijden door!

Een zonnige nazomergroet,
Marijke en Monique