30 mrt 2023

Update jeugdwerk

30 maart 2023

De meeste mededelingen stonden al in het bericht van 24 februari, maar hierbij nog even kort op een rijtje ter herinnering:

1. Zaterdag 8 april 16.30-18.15 Godly Play met Paasdiner in de Kinderwinkel voor de Spoorzoekers en kinderen uit de wijk. Ouders ontvangen hier nog een mail over van Bram.

2. Op Paaszondag (9 april) zal er naast een paasontbijt nog een activiteit voor de Spoorzoekers zijn: een alternatief voor paaseieren zoeken in de 'niet al te schone' speeltuin: een wedstrijdje vuilnis opruimen met grijpstokken. Het team met de zwaarste zak krijgt de meeste paaseieren. Uiteraard krijgen alle kinderen die meedoen paaseieren! Let's go green!

3. Voor de tieners is er op vrijdag 14 april De Game on! Spelcompetitie in de Dungeon van de Christus Triomfatorkerk (Juliana van Stolberglaan 154, tramhalte voor de deur). Deze activiteit wordt georganiseerd vanuit de Commissie Jeugd van de Algemene Kerkenraad voor middelbare scholieren uit alle Haagse kerken. We hopen hier met onze tieners ook heen te gaan. (Voor meer activiteiten voor middelbare scholieren: zie de flyer hieronder).

De tieners hebben al een hoeveelheid foto's geplakt, de foto's van de tweede sessie volgen binnenkort. Neem vooral alvast een kijkje, het is leuk geworden. Als u nog niet op de foto bent geweest: zodra het weer mooier wordt, volgt er weer een sessie na de dienst. Kom vooral aan de gekleurde tafel zitten om een mooie foto van u te laten maken.

Catharine van Egmond