29 aug 2023

Nieuws uit de Kinderwinkel

Zomerkamp
In de eerste week van de zomervakantie zijn we met de kinderen en tieners uit de Kinderwinkel op kamp geweest in Ommen. Van maandag t/m vrijdag hebben we allerlei leuke activiteiten gedaan met de kinderen, waaronder fietsen, zwemmen, lasergamen, klimmen en een bonte avond. Op vrijdag zijn we samen met de kinderen naar attractiepark Hellendoorn geweest en hebben we (juf) Ingrid toegezongen voor haar verjaardag.

Startweek
De laatste week van de zomervakantie stond zoals elk jaar in het teken van de startweek. Op dinsdag- en donderdagochtend was er Godly Play. Op dinsdagmiddag hebben we samen met de kinderen ratten getimmerd om op een leuke manier te laten zien dat als je afval op straat gooit de ratten komen. Op woensdag hebben we samen met Wijkz een Summer & Spel-party georganiseerd waar we samen met de kinderen verschillende spellen gedaan hebben. Op donderdagavond zijn we samen met een grote groep tieners gaan strandwandelen op het strand van Scheveningen. Uiteraard hebben we het nieuwe seizoen geopend met het startfeest in de binnentuin achter de Kinderwinkel.

Tienerrestaurant
Op 31 augustus hebben we onze eerste tienerrestaurantavond weer. Vanaf dan is het dan ook weer mogelijk om te reserveren en te komen eten in het tienerrestaurant.
Reserveren kan tot dinsdagmiddag 17:00u door te bellen naar de Kinderwinkel (070 318 16 80) of appen/bellen naar Niels (06 451 13 686).

Bruiloft en afwezigheid Niels
Op 14 september trouw ik – Niels – met mijn verloofde Marianne, waarna we op huwelijksreis gaan. Zondag 10 september (op de startzondag) is mijn laatste werkdag. Maandag 9 oktober ben ik weer helemaal terug. Voor vragen in de tussentijd (en reserveren voor het tienerrestaurant) kan je tussendoor terecht bij Monique (06 580 70 042).

Warme groeten, Niels en Monique