24 jun 2022

Het laatste nieuws uit de Kinderwinkel

24 juni 2022

Daar zijn we weer met het laatste nieuws uit de Kinderwinkel!

Zomerkamp
De afgelopen weken zijn we al druk bezig geweest met de voorbereidingen van het zomerkamp en de komende weken zullen we daar nog mee doorgaan. Want in de week van 11 t/m 15 juli hopen we met zo’n 40 kinderen naar Rijssen af te reizen voor ons jaarlijkse zomerkamp. We zien ernaar uit om – als koning en koningin samen met onze koks, minstreel, ridder, jonkvrouw en kruidenvrouwtje  – onze kinderen en tieners een onvergetelijke week te bezorgen. En mocht het nog niet zijn opgevallen: dit jaar zullen we ze meenemen naar de middeleeuwen – het kampthema van dit jaar.

Zomerstop
Na het zomerkamp gaan Monique en ik er even tussenuit om zelf vakantie te vieren. Tussen 16 juli en 15 augustus vinden er dan ook geen activiteiten plaats in de Kinderwinkel. In de kampweek, startweek en de donderdagen in de zomervakantie kan er helaas niet gegeten worden in het tienerrestaurant.

Startweek
De laatste week van de zomervakantie staat – zoals ieder jaar – in het teken van de startweek. Op dinsdag gaan we met de kinderen naar het Zuiderparktheater om daar leuke spellen en een bingo te doen, op woensdag vindt er een bootcamp plaats in de Kinderwinkel en op donderdag gaan we met de tieners roti eten, iets waar ze al een jaar om vragen. Op zaterdag sluiten we de startweek af met een startfeest – vol oudhollandse spellen en een luchtkussen – in de binnentuin achter de Kinderwinkel.

Woorden van dank
We zijn dankbaar voor de vele vrijwilligers die ons afgelopen jaar hebben geholpen bij alles wat in de Kinderwinkel gebeurt, zonder hen hadden we er nooit zo’n mooi jaar van kunnen maken. En we zijn dankbaar voor alle mensen die ons tienerrestaurant bezocht hebben, want door hen kon het tienerrestaurant weer een echt restaurant zijn. En we zijn dankbaar voor iedereen die betrokken is bij ons werk, of dat nu is door gebed, financiën, het zoeken naar leuke samenwerkingen of het lezen van al onze updates. Dank!

Fijne vakantie (alvast),
Monique en Niels